czwartek, 19 grudnia 2013

Different outfit & wyniki konkursu

Hej! Za 4 dni święta! A jutro już wigilia klasowa. Ja zobowiązałam się przynieść muffinki. Tak więc prace trwają. Zdjęcia były robione wczoraj. Postawiłam na niebanalne połączenie koronkowej sukienki i sportowej bluzy. Na początku myślałam, że te elementy nie będą do siebie pasować. Jednak efekt jest ciekawy. 





sukienka H&M bluza Pull&Bear

Kupiłam za ciemny odcień rajstop i wygląda jakbym nadużyła solarium (na nogach).

WYNIKI KONKURSU
1. NikkaBlog
2. Sandra Kawa
3. Nikoletta S.
4. Ania Paterka
5. Karolina
6. Eliza Fugas
7. Marti.
8. Marti K
9. Angela :*
10. Iwi...

Zwycięzców proszę o przysłanie swojego dokładnego adresu zamieszkania na e-mail - nastka.kw@poczta.fm.
JAK NAJSZYBCIEJ! :)
Listy zostaną wysłane najprawdopodobniej w sobotę. 
Jeśli otrzymacie list napiszcie mi o tym na e-mail lub w komentarzu na blogu (to ważne). 

Co myślicie o tym outficie?

10 komentarzy:

  1. JAk ślicznie!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ♥ Zakochałam się w tej przepięknej spódniczce :)
    pozdrawiam :*
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne i jasne zdjęcia... musisz mieć dobry aparat c: Śliczne.
    Zakochałam się w tej bluzie <3



    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne fotki , śliczna spódniczka :)
    zapraszam do mnie , obserwujemy ? zacznij i daj znać a się odwdzięczę
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny efekt! Przyznam, że sama bym na taki nie wpadła. Cuudo *.*
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podejrzewałabym, że sportowa bluza wygląda tak ładnie do koronkowej spódnicy! :)

    Zapraszam na mojego bloga domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest efekt! Ja również tworzyłam takie kombinacje, tyle że nie z bluzą a swetrem.
    Pozdrawiam i życzę Wesołych i Pogodnych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku!
    xo xo Isabelle
    ❄ the-vogue-girl.blogspot.com ❄

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięzcą :]
    rzeczywiście ciekawy efekt,
    fajnie to wygląda :3

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wygladasz :)
    pozdrawiam i zzapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałą stylizacja :) spódniczka jest cudowna :)
    Zapraszam do mnie,
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za wszystkie komentarze.
Spam nie będzie tolerowany.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, jeśli spodoba mi się twój blog to zaobserwuję.
Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzę.