poniedziałek, 6 stycznia 2014

Weekend, haul

Hi! Dziś będzie post o moim weekendzie. A więc, w sobotę byłam na małych zakupach w galerii. Pojechałam z zamiarem kupienia tylko płyty, jednak skusiłam się na kilka rzeczy. Zawsze tak jest, że kupię coś nieplanowanego. Spędziłam też około godziny w empiku, uwielbiam oglądać te wszystkie akcesoria biurowe. Kupiłam tam płytę, świeczkę z wzorem swetra i dwa notesy. Przepraszam was za nie zbyt dobrą jakość zdjęć - mój aparat "wariuje". Oto moje zakupy.




1. Płyta Ariana Grande - Yours truly

2. Jeansy - House
3. Legginsy - New Yorker

4. Plecak - Stradivarius, zakochałam się w tej podszewce - 

5. Sweter - Stradivarius  (cropp - jest krótki)

W niedzielę natomiast wykorzystałam jeden z prezentów świątecznych - foremkę. Upiekłam ciasto kakaowe. Jak zawsze musiałam coś popsuć, tym razem czekoladą. :)
 po prawej foremka - Home&you


A dzisiaj byłam na orszaku trzech króli organizowanym w mieście, od godziny 17 siedzę w domu przed laptopem. Jutro już do szkoły, na szczęście niedługo ferie zimowe.
A wy jak spędziliście weekend?
+ nie wiem dlaczego u góry, między tytułem a tekstem jest taka przerwa :(

7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci płyty Ariany :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziutkie to ciasto! :D

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy zakupiłaś :) no i to ciasto, genialne :) super są takie formy :)
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale boskie jest to ciasto, nic nie popsułaś ;) Zazdroszczę ci płyty Ariany <33
    Zapraszam - guska0guska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny haul!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za wszystkie komentarze.
Spam nie będzie tolerowany.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, jeśli spodoba mi się twój blog to zaobserwuję.
Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzę.