wtorek, 5 listopada 2013

Black cat

Hej! Miesiąc temu zamawiałam na internecie bluzę i miała przyjść ok.11-18 listopada. Dzisiaj przychodzę ze szkoły i tata mówi, że przyszła jakaś paczka. No i jest! Jestem z niej mega zadowolona, bo myślałam, że będzie za duża. Wzięłam S i jest trochę luźną, ale lubię takie ubrania: oversize.


trochę za dużo lampy błyskowej




Przepraszam, że ciągle robię sobie zdjęcia w lustrze, ale naprawdę nie ma mi kto zrobić zdjęć. Jak poprosiłam tatę to wyszło rozmazane. A i bluzę zamawiałam na złotewyprzedaże.pl teraz już ich tam nie ma.  Tu jest ta sama bluza KLIK

6 komentarzy:

  1. Buu, ty we wszystoim wyglądasz świetnie :))
    Czyżby to niej mój Zbysiu (Grzesiu) na bluzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie w niej wyglądasz ;)
    http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka *__*

    magneticloveme.blogspot.com | zapraszam :**

    OdpowiedzUsuń
  4. pasuje Ci :) przepiękna jest, zawsze chciałam podobną z loveit <3
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    paaulinkax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza jest boska ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za wszystkie komentarze.
Spam nie będzie tolerowany.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, jeśli spodoba mi się twój blog to zaobserwuję.
Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzę.