czwartek, 7 listopada 2013

Some photos

Hej wszystkim!
Po pierwsze bardzo Wam dziękuje za wszystkie komentarze <3 Mam dużo pomysłów na posty, które postaram się zrealizować. Ale dzisiaj kilka zdjęć. Ostatnio na urodziny dostałam takiego kwiatka (ten różowy), wczoraj go podlewałam i zostały takie kropelki. Zauważyłam, że fajnie to wygląda i od razu chwyciłam aparat. Wiem, Ameryki to ja nie odkryłam ...









 Poniżej jest mój jeż Rafik, ale o nim to mogę napisać osobny post. Jeśli chcecie?



5 komentarzy:

  1. Pisz dalej ;) Felerna przeglądarka ! Nie mogę dołączyć, ale to może lepiej dla Ciebie, bo będę nabijać Ci wyświetleń :) Napisz o Rafciu, takich postów nigdy za wiele... Ale nie mam pojęcia cóż to jest -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow, jakie piękne zdjęcia <3 Aż musiałam zaobserwować, naprawdę śliczne *.* A ten jeżyk... zrób o nim pościk :P
    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, jeż jest prześliczny. *.*

    Masz ochotę na wspólną obserwację?
    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pIĘKNY TEN JEŻ <3 !!!

    WISIAANDTUSIA.BLOGSPOT.COMzaobserwujesz I ZADASZ PYTANIE? BARDZO MI NA TYM ZALEŻY :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za wszystkie komentarze.
Spam nie będzie tolerowany.
Nie interesuje mnie obserwacja za obserwację, jeśli spodoba mi się twój blog to zaobserwuję.
Zostaw link do swojego bloga w komentarzu, na pewno zajrzę.